L.A.

18 mei 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad in Santa Monica! Een luxe hotel met heerlijke bedden, fijne douche en een gezellige stad. We hadden fietsen gehuurd en zijn langs de boulevard gaan fietsen, smiddags op het strand gezeten. Berry is zelfs even de zee in geweest. Was behoorlijk koud;)  savonds zijn we naar de pier geweest. Dat was erg gezellig. Op de pier stond en achtbaan, draaimolen, gezellige kraampjes met eten/souvenirs, restaurantjes en een assumemthal. Ik wilde graag de zonsondergang zien. Wat jammer genoeg weer niet gelukt is, omdat er alweer teveel bewolking was, we hadden wel een mooi uitzicht vanuit de pier over de zee en de bergen. Vooral toen het savonds donker was, was het nog gezelliger met alle lampjes aan op de pier.

Vanmorgen zijn we naar L.A. gereden. Op de weg erna toe zijn we even bij Beverly Hills gestopt, door de dure winkelstraten gelopen en daarna door gereden naar The walk of fame, Ff fototjes gemaakt maar verder vonden we t niet zo spannend. Toen ook nog ff foto gemaakt van de bekende Hollywood letters. Toen naar ons appartement gereden, waarmee voor de komende 3 nachten zullen blijven slapen. Vanuit ons balkon kijken we op het zwembad. Waarin de mannen vanmiddag al een duik in hebben genomen.

Fijne dag voor jullie en tot snel.

Dikke kus en knuffel Sabine en de rest!

1. Edwin, Lineke, Sophie:
    19 mei 2015
    Hey, daar zijn jullie weer. We hebben al een tijdje niets meer vernomen, maar zo te horen is er niemand achtergebleven op Alcatraz!! Leuk om weer een verhaal te ontvangen. Het Santa Monica strand is inderdaad erg relaxt. En die pier is mega gezellig. Jullie kunnen hier lekker een paar dagen van genieten. Het is alweer de laatste bestemming van de reis. Wat zullen de dagen voorbij zijn gevlogen. Geniet nog maar van de laatste dagen in LA. We zijn benieuwd naar alle verhalen en de foto's.

Groetjes van ons.
  2. Annie:
    19 mei 2015
    Hey kids. Leuk weer iets van jullie te horen. Weer gezellig en leuke dingen gedaan , lezen wij.
    Geniet nogmaar van de laatste paar dagen
    En een fijne en goede reis terug
    Liefs Papa Annie en Neanne
  3. Laura Roy Siem:
    Hoi lieverds ,

Alcatraz is gaaf he.
    Sant Monica ben ik niet geweest maar lijkt me leuk.
    Geniet nog van alles.
    Xxx
  4. Guus:
    19 mei 2015
    Geniet nog van jullie laatste dagen daar en een goede terugvlucht. Dikke knuffel.