Op naar Las Vegas!

8 mei 2015 - Bridgeport, Verenigde Staten

Vandaag zijn we eerst nog een wandelingetje gaan doen in Zion alvorens we richting Las Vegas rijden. We hadden een mooie korte wandeling uitgezocht, maar helaas waren we verkeerd gereden. Dus zijn we voor de tunnel gestopt en maar een stuk gaan lopen, achteraf toch best de moeite waard. Uiteindelijk reden we rond 12.00uur richting Las Vegas.

image image

Eenmaal in Las Vegas aangekomen zijn de dames ons eerst gaan inchecken. We waren wat aan de vroege kant, maar konden toch de kamer al op. Vervolgens zijn we lekker aan het zwembad gaan hangen. 's Avonds zijn we op ons gemak de strip opgelopen en zijn we lekker bij het Hard Rock Café gegeten. Omdat het al laat was zijn we daarna terug naar het hotel gegaan, waar Marjolein naar de kamer is gegaan (want de baby was moe). Wij zijn nog even het Casino in gegaan!

De volgende dag hadden we pas rond 11uur afgesproken en zijn we weer de strip op gegaan. We zijn toen Ceaser Palace en de Venetian binnen gegaan. Tjonge wat zijn dat grote Hotels, ongelofelijk hoe ze het gemaakt hebben. In de Venetian hebben we bij Carlo's Bakery (ja die van Cake Boss van TLC) gebakjes gekocht, zodat we Marjolein d'r verjaardag konden vieren. Toen we terug waren bij het hotel heb ik Marjolein meegenomen naar het zwembad, zodat Sabine en Berry de kamer konden versieren. Na veel tijd rekken gingen we rond 16.30u naar de kamer, waar de verrassing party kon beginnen. Nou het was een succes, ze had totaal niets in de gaten. Vervolgens hebben we de gebakjes opgegeten en de cadeau's gegeven. Het boek was een groot succes en vond ze erg leuk Iedereen bedankt hier voor)!

's Avonds zijn we nog even bij Magarithaville een drankje weze doen en het casino ingeschoten. Morgen gaan we richting Death Valley naar Bishop, waar we de volgende dag een bezoek aan Bodie brengen. O ja de foto's van Vegas volgen nog.

Tot de volgende keer weer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Laura Roy Siem:
    9 mei 2015
    Wauw wat een belevenissen weer .
    Gaaf he las Vegas allemaal beetje over de top . Goed dat je gaat rusten Lein als de baby moe is.
    Wat lief van Berry en biene. Vooral leuk dat je niks door had.
    Succes in het hotte death valley.
    Xxxx v ons
  2. Edwin, Lineke, Sophie:
    9 mei 2015
    Zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin. Leuk om te horen dat de verassing een succes is geweest. Vegas is inderdaad erg overweldigend en echt een speeltuin voor volwassenen. En onthoud goed..... What happens in Vegas, stays in Vegas!!! De foto's van het Zion park zijn erg mooi. Jammer dat wij er toen niet veel van hadden gezien, maar de foto's maken het goed!
    Nou ik zou zeggen, have a lot of fun. Wij zijn al benieuwd naar het volgende reisverhaal.

Groetjes van Edwin, Lineke en Sophie
  3. Hans:
    10 mei 2015
    Allereerst... Marjolein van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de surpriseparty was inderdaad surprise...surprise. Erg leuk en fijn dat jullie zo genieten van deze reis en de foto's laten zien waarom. Geniet van de rest dat nog komen gaat.

Groetjes Pa en Ma
  4. Sebastiaan Sandra en Yara:
    10 mei 2015
    Ha vakantiegangers, dat klinkt allemaal super!! Marjolein gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van jullie reis, maak er iets onvergetelijks van!!
  5. Guus:
    10 mei 2015
    Lees nu pas je verslag want de laptop heeft weer eens de kuren! Dus Marjolein d'r verjaardag was echt een surprise!! Geniet er nog van en probeer je reis terug te winnen in het casino ( hahaha)
  6. Renee & Clemens:
    10 mei 2015
    Ook van ons; Van harte proficiat met je verjaardag!! Geniet nog van jullie verdere mooie reis! Groetjes, Renee & Clemens